אלשיך: אנו מגייסים חרדים וחרדיות למשטרה, בקרוב – מינוי רב

    לגבי מסמך יצחקי אמר 'כי משטרת ישראל איננה אוספת איסוף יזום באגף החקירות. כשמגיע מידע מהותי אנחנו מקבלים הנחיות מהיועה"מ ועושים תהליכי בקרה לפי ההנחיות
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אלשיך: אנו מגייסים חרדים וחרדיות למשטרה, בקרוב – מינוי רב

    טוען: "מאז שנכנסתי למשטרה אני כולי עסוק בתפקיד ובתחום הזה ואינני מתכוין להיות ראש השב"כ הבא" • מתגונן: "התוודעתי למסמך החכ"ים רק לאחר פרסומו" • מגלה: "הוצב יעד למגע בארועי פח"ע של 3 דקות הגעה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    לגבי מסמך יצחקי אמר 'כי משטרת ישראל איננה אוספת איסוף יזום באגף החקירות. כשמגיע מידע מהותי אנחנו מקבלים הנחיות מהיועה"מ ועושים תהליכי בקרה לפי ההנחיות
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך קיים הבוקר שיחה עם כתבי המשטרה בנושאים שונים שעל סדר היום.

    אלשיך אמר לכתבים כי "מאז שנכנסתי למשטרה אני כולי עסוק בתפקיד ובתחום הזה ואינני מתכוין להיות ראש השב"כ הבא".

    לדבריו, העורף נהיה הדבר המרכזי של המשטרה והאתגר הולך ומתעצם.

    על הקטל בכבישים אותו הגדיר כ"נושא שהוזנח ומדובר בשערוריה" אמר המפכ"ל כי"לא יתכן שמשטרת ישראל לא תיקח אחריות מלאה על נושא התאונות וכל המשתמע מכך ואילו גופים אחרים כמו הרשות הלאומית ומשרד התחבורה יקבלו את התקציבים לכך במקום המשטרה שצריכה להילחם כל כולה בקטל בכבישים. ואכן לאחרונה הועבר התקציב למשטרה אך מדובר בתקציב קטן. נגדיל את פעילות משטרת התנועה, ופעולות טכנולוגיות נוספות וכבר כעת יש בלימה ותוצאות טובות. יש ירידה בכמות תאונות הדרכים ובלימה בכמות ההרוגים בתקופה המקבילה אשתקד".

    בהמשך השיחה הוא הבהיר: מי שינסה לפגוע בשלטון החוק יפגוש את המשטרה שם.

    הוא הטעים כי "מאז אוקטובר 2015 מגמת הטרור בארץ בירידה. אין כיום מספיק שוטרים בי-ם ביום יום. הקבינט אישר תוספת של 1260 שוטרים. ויש לנו תוכנית משטרתית לחיזוק הבירה. הוצב יעד למגע בארועי פח"ע של 3 דקות הגעה ומשטרת י-ם עומדת ביעד הזה".

    ומה לגבי גיוס חרדים? לדברי אלשיך "אנו בתהליכי גיוס חרדים למשטרה וכן חוקרים וחוקרות מהמגזר החרדי שנמצא במגמת עלייה בהתגייסותם למשטרה".

    לגבי מסמך יצחקי אמר 'כי משטרת ישראל איננה אוספת איסוף יזום באגף החקירות. כשמגיע מידע מהותי אנחנו מקבלים הנחיות מהיועה"מ ועושים תהליכי בקרה לפי ההנחיות. "התוודעתי למסמך החכ"ים רק לאחר פרסומו" אמר.

    ולסיום, בעניין מינוי רב למשטרת ישראל "אוטוטו ימונה רב למשטרה" אמר אלשיך.



    1 תגובות

    מיין תגובות